Este plugin no se ha probado con las últimas 3 versiones mayores de WordPress. Puede que ya no tenga soporte ni lo mantenga nadie, o puede que tenga problemas de compatibilidad cuando se usa con las versiones más recientes de WordPress.

INLINE CATEGORY SEARCH

Descripción

شاید به جرات بتوان گفت که وردپرس بیشترین کاربرد را برای خبرگزاری‌ها و مجلات اینترنتی داشته و یکی‌از مشکلاتی که انتخاب دسته بندی‌های موضوعی را برای ارسال مطالب جدید سخت و دشوار می‌کند، اسکرول کردن و انتخاب دسته‌ یا دسته‌های موردنظر در بین ده‌ها و صدها دسته‌ی تعریف شده است.

به‌عنوان مثال، یک خبرگزاری دسته بندی‌های مختلفی دارد و اگر بخواهیم تنها به رشته‌ی ورزشی نگاه اندازیم، این دسته‌ی موضوعی شامل ورزش‌های حرکتی، رزمی، ماجراجویانه، سواری، نشانه‌روی، گروهی، فکری و آبی شده و در زیردسته‌ی ورزش‌های گروهی شاهد موضوعاتی همچون فوتبال، فوتسال، بیسبال، هندبال، والیبال، پینت‌بال و بسیاری موارد دیگر هستیم.

وردپرس در این رابطه تنها برگه‌ای تحت عنوان «بیشترین استفاده شده‌ها» را در نظر گرفته که قطعاْ چاره‌ی کار نبوده و همچنان کاربر باید با یک باکس غیرقابل ریسایز شدن مواجه بوده و اسکرول، اسکرول و اسکرول کند، که کاری سخت و خسته کننده است.

افزونه ICS یا INLINE CATEGORY SEARCH به عنوان یک دستیار ساده به شما در انتخاب دسته‌ها و زیردسته‌ها در فرستادن مطالب جدید وردپرسی کمک می‌کند تا بدون آنکه فشاری بر روی سرور اعمال شود در بین دسته‌ها جستجو نموده و موارد موردنظر خود را انتخاب نمایید، ضمن آنکه امکان ریسایز کردن باکس دسته‌ها را در حالت عمودی فراهم می‌آورد.

Support

Capturas

  • FA
  • EN

Instalación

  1. به برگه ‘افزونه‌ها’ در مدیریت وردپرس رجوع کرده و بر روی ‘افزودن’ کلیک کنید
  2. ‘ICS’ را جستجو کنید
  3. افزونه ذکر شده را نصب کرده و توضیحات صفحه‌ی مدیریت آن را مطالعه کنید

Reseñas

Leer todas las 2 reseñas

Colaboradores y desarrolladores

«INLINE CATEGORY SEARCH» es un software de código abierto. Las siguientes personas han colaborado con este plugin.

Colaboradores

Traduce «INLINE CATEGORY SEARCH» a tu idioma.

¿Interesado en el desarrollo?

Revisa el código , echa un vistazo al repositorio SVN o suscríbete al registro de desarrollo por RSS.

Registro de cambios

1.0

  • نسخه پایه
  • init

1.5

  • WooCommerce supported
  • پشتیبانی از ووکامرس

1.6

  • small Fix
  • رفع اشکال جزیی